اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1399 / کد مطلب: 14373 / نظرات: 0


رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه ما تکلیف است


رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه ما تکلیف است مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و هفته دفاع مقدس گفت: دستاورهای دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهرنیا در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن اظهار کرد: ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای ما یک تکلیف است و همه ما باید در این خصوص تلاش کنیم.

وی افزود: جهاد مدافعان سلامت و خدمات حافظان سلامت جلوه بارزی از ایثارگری و فداکاری است.

مهرنیا اظهار کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و افراد جامعه به‌ویژه رسانه‌ها وظیفه داریم برای صیانت از سلامت جامعه نکات بهداشتی را در جامعه ترویج دهیم.

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار از زحمات همه پزشکان، کادر بهداشتی، درمانی و  پرستاران این شهرستان تقدیر کرد و  افزود: مردم عزیزمان هیچ وقت زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را از یاد و خاطره نخواهند برد و قدرشناس این تلاش هستیم.

وی افزود: جا دارد از  همه دست اندرکاران حوزه سلامت و درمان کشور که در خط مقدم کنترل و مبارزه با کرونا ویروس ارائه خدمات می‌کنند، تشکر کنم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن نیز بخشی از فعالیت‌های حوزه کاری خود را تشریح  و از جایگاه برتر این شهرستان در مدیریت و کنترل ویروس کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد.

رضا خسروجردی گفت: این اتفاق ویژه نشانگر هماهنگی بین بخشی مسؤولان و مشارکت عمومی مردم است.

وی با بیان اینکه در کنترل بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، توضیح داد: کنترل این بیماری در شهرستان با تشکیل ستاد کرونا در اولین گام و با همکاری مدیران ارشد، کارشناسان مذهبی، حقوقدان‌ها و نیروهای امنیتی همراه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن با تقدیر از رسانه‌های گروهی گفت: ما از رسانه‌های گروهی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک می‌خواهیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.