اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1399 / کد مطلب: 14370 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


معنویت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود


معنویت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود
 فرماندار داورزن گفت: انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی با تکیه بر ایمان به خدا و معنویت مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

حسین اسدالهی روز یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: حماسه دفاع مقدس یکی از وقایع بی نظیر و تاریخ ساز کشور ایران است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران در جنگ نابرابر و در شرایط خاص سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم اجازه نداد وجبی از خاک این مرز و بوم جدا شود.
فرماندار دوارزن گفت: یکی از درس‌های دوران دفاع مقدس اطاعت محض مردم از ولایت فقیه بود بطوریکه امروز نیز ولایت فقیه خیمه انقلاب و محور وحدت و اقتدار ملی است و مادامی که این نعمت الهی حفظ شود گزندی از ناحیه دشمنان متوجه جمهوری اسلامی نخواهد شد.
وی افزود: در دفاع مقدس جوانان مومن و  ولایتمدار به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در برابر نظام سلطه و عوامل منطقه‌ای آن با دست خالی ایستادند.  
اسدالهی ادامه داد: عزت، اقتدار و خودکفایی کنونی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی مرهون فرهنگ دفاع مقدس است و باید ارزشهای آن دوران بیش از گذشته به نسل جوان تبیین شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.