اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 شهريور 1399 / کد مطلب: 14363 / نظرات: 0


مراسم یادبود سردبیر روزنامه جام جم در سبزوار برگزار شد


مراسم یادبود سردبیر روزنامه جام جم در سبزوار برگزار شد
مراسم یادبود روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم عصر سه‌شنبه با حضور مسوولان استانی، شهری و جمعی از مردم شهرستان سبزوار در آستان مقدس شهیدان این شهرستان برگزار شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این مراسم گفت: این جوان انقلابی و جهادگر عرصه رسانه عمر خود را در دفاع از انقلاب و در سنگرهای مختلف گذراند و دو دهه از عمر با برکت این شخصیت انقلابی در جبهه رسانه گذشت.

عباس محمدیان افزود: روح الله رجایی شخصیت متفاوتی را در جبهه رسانه داشت و در دوران مختلف جریان های سیاسی به هیچ عنوان از مسیر ولایت جدا نشد.

وی با بیان اینکه مرحوم رجایی خبرنگار شاخص تراز انقلاب اسلامی بود ادامه داد: یادداشت ها و گزارش های این خبرنگار انقلابی برای همیشه در تاریخ جبهه رسانه ثبت شده است و شاخص های رفتاری و اخلاقی این بزرگوار می‌تواند مورد بازآفرینی اصحاب رسانه قرار گیرد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خلوص، نیت پاک، ولایت پذیری و تواضع را از دیگر ویژگی های روح الله رجایی دانست و گفت: این شخصیت بزرگوار در تمامی سنگرهای جبهه رسانه یکی از افتخارات استان بود و تفکر وی باید زنده بماند.

روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم ۳۰ تیر ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی پیش از آن دبیر بخش اجتماعی روزنامه همشهری و روابط عمومی سازمان هلال احمر کشور بود. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.