اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1390 / کد مطلب: 1436 / نظرات: 0

بمناسبت سالروز حماسه 9 دی/


همایش عظیم میثاق امت با ولایت در سبزوار برگزار شد


همایش عظیم میثاق امت با ولایت در سبزوار برگزار شد  در آستانه 9 دی ، روز بصیرت ، همایش عظیم میثاق امت با ولایت با حضور عموم مردم شهید پرور ، بسیجیان سلحشور ، مسوولان ادارات و نهادها و فرماندهان نظامی و انتظامی سبزوار در محل امامزاده كوشك این شهر برگزار شد. 
به گزارش  روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار، ' دكتر رضا صدر الحسینی ' پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی در این همایش بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون حضور با شكوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را مورد اشاره قرار داد.

وی با اشاره به بیانات ایشان گفت: دشمنان نظام می خواستند با یك كودتای مخملی و فضاسازی رسانه ای به اهداف خود برسند و پیروزی عوامل خود و جنبش سبز را شاهد باشند كه به فضل خدا نتوانستند موفق شوند.

وی افزود: میر حسین موسوی علیرغم شعارهای انقلابی خود و ادعای در خط امام بودن ، مشاوران و اطرافیانی برای خود برگزید كه مغضوب حضرت امام (ره) بودند و به امام و آرمان های انقلاب و رهبری اهانت می كردند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: علیرغم فرصتی كه رهبری جهت ارائه مستندات و مدارك دال بر تقلب در انتخابات به سران فتنه دادند ، نه تنها مدركی ارائه نشد بلكه سران فتنه بیانیه دادند كه مردم به خیابان ها بریزند.

وی افزود: افرادی كه در سر هوای براندازی و تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی را دارند یك لحظه خواب ندارند و به طور مرتب نقشه های مختلف می كشند.

این پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی افزود: بطور مثال اینها بعد از انتخابات اعلام كردند كه مردم دولت را قبول نكنند و با پرداخت نكردن قبوض آب و برق كمر دولت را بشكنند و یا دیگر كشورها سفرای خود را از ایران خارج كنند و... اما تمام نقشه هایشان با شكست مواجه شد.

صدر الحسینی با اشاره به حركت عظیم مردم در 9 دی ،گفت: 9 دی یك امر اتفاقی نبود بلكه با آگاهی و بصیرت انقلابی ، مردم به میدان آمدند و با خلق آن حماسه عاشورایی حمایت كامل خود را از نظام و آرمان های انقلاب و امام و رهبری به دوستان و دشمنان اعلام و اثبات كردند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا با افزایش بصیرت و آگاهی مردم و مسووولان و حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه برگ زرین دیگری در تقویم انقلاب ثبت خواهد شد و بار دیگری دشمنان طعم شكست و خواری را خواهند چشید و حماسه 9 دی دوباره تكرار خواهد شد.

این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار برگزار شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.