اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 دي 1390 / کد مطلب: 1434 / نظرات: 0


همایش 'سه ساله های حسینی' در سبزوار برگزار می شود


همایش سه ساله های حسینی در سبزوار برگزار می شود  مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از برپایی همایش 'سه ساله های حسینی' به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در این شهرستان خبر داد. 
  
به گزارش  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، 'مجید كدخدازاده' گفت: همزمان با فرا رسیدن پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، همایش سه ساله های حسینی با حضور پرشور عاشقان و دلسوختگان خاندان عصمت و طهارت (س)، 9 دی ماه جاری در حسینیه باقرالعلوم (ع) این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم كه توسط هیئت مكتب الشهدا و با همكاری اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزار می شود، شامل دو بخش سوگواره یاس های نیلوفری و همایش سه ساله های حسینی است.

وی اظهارداشت: در بخش سوگواره، با فراخوانی از طریق كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ، كودكان و نونهالان مهدهای كودك، آثار نقاشی خود را در موضوعات عاشورایی و ابعاد شخصیت آن حضرت به دبیرخانه سوگواره ارائه كرده و به بهترین آثار هدایایی نیز اهدا می شود.

او گفت: در بخش همایش سه ساله های حسینی، ویژه برنامه سوگواری به مناسبت سالروز شهادت دردانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مداحان برجسته در حسینیه باقرالعلوم (ع) این شهرستان برگزار می شود كه شامل نماهنگ ، قصه گویی و سخنرانی و عزاداری می باشد./ 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.