اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 دي 1390 / کد مطلب: 1433 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد سبزوار:


9 دی روز حمایت همه جانبه مردم از دین ، ولایت و انقلاب بود.


9 دی روز حمایت همه جانبه مردم از دین  ولایت و انقلاب بود
 رئیس ستاد حماسه 9 دی و بخشدار ششتمد سبزوار گفت: روز 9 دی ماه روز حمایت مردم از دین، انقلاب و ولایت فقیه بود و لذا بازخوانی حماسه نهم دیماه بسیاری از مسائل را روشن خواهد كرد. 
   
 به گزارش ایرنا، 'مهدی ترمئی'  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بزرگداشت روز نهم دیماه و بازخوانی آن برای نوجوانان و جوانان و همچنین برای یادآوری همه ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: عبور از فتنه بزرگ و پیچیده كه به اعتراف دوست و دشمن از بزرگترین فتنه ها و توطئه های بیگانان و دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود فقط با هوشیاری و بصیرت همراه با استقامت رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع امت حزب الله در صحنه میسر شد.

بخشدار ششتمد افزود: امروز همه وظیفه داریم این حماسه عظیم را برای جوانان تبیین كنیم تا هر چه بیشتر با اهداف فتنه و فتنه گران آشنا شوند و در دشمن شناسی و بصیرت آموزی موفق عمل كنند.

'ترمئی' اظهارداشت: همه این روشنگری ها بایستی در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و به منظور جذب حداكثری و دفع حداقلی باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در بخش ششتمد سبزوار گفت: از جمله برنامه های تدارك دیده شده در این ایام سخنرانی رئیس ستاد گرامیداشت نهم دیماه شهرستان سبزوار در جمع مردم ششتمد در شام شهادت حضرت رقیه (س) می باشد كه به همت ستاد و هیاتهای مذهبی شهر ششتمد برگزار می شود./
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.