اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 مرداد 1399 / کد مطلب: 14321 / نظرات: 0


ناظران مجلس در شورای عالی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب شدند


ناظران مجلس در شورای عالی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب شدند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی را انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز-یکشنبه- ناظران مجلس در  شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی و همچنین ناظر در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی را انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این ترتیب «شهباز حسن پور بیگلری» نماینده  سیرجان، «محمد علیپور» نماینده ماکو و «مجتبی توانگر» نماینده تهران رای از ۱۵۸ رای اخذ شده به عنوان ناظران در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی انتخاب شدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین «علی اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار را با ۱۵۸ رای و «حسین حاتمی» نماینده کلیبر را با ۱۵۱ رای از مجموع ۱۸۱ رای اخذ شده  به عنوان ناظران در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی انتخاب کردند.

«سیدغنی نظری» نماینده خلخال با ۱۳۰ رای و «صمدالله محمدی» نماینده بافت با ۱۰۵ رای از مجموع ۱۶۹ رای اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب شدند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین «سید حمزه امینی» با ۱۳۶ رأی و «محمدمهدی فروردین» را با ۱۲۱ رأی از مجموع ۱۶۰ رأی اخذ شده،  عنوان دو عضو ناظر در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب  کردند.
«ولی‌الله فرزانه» نماینده نور و محمودآباد با ۱۲۴ رای و «یحیی ابراهیمی» نماینده سلسله و دلفان با ۱۰۸ رای از مجموع ۱۴۶ رای اخذ شذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه سلامت انتخاب شدند.
نمایندگان مجلس شوای اسلامی همچنین «علی اکبر بسطامی» نماینده ایلام با ۱۴۶ رای و «اردشیر مطهری»  گرمسار با ۱۳۷ رای از  ۱۶۰ رای اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کردند.
"سید کریم حسینی" با ۱۴۷ رأی، "مهدی فرشادان" را با ۱۱۸ رأی و "همایون سامه یح نجف آبادی" با ۹۷ رأی از مجموع ۱۷۵ رأی اخذ شده، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی انتخاب شدند.
/ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.