اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1399 / کد مطلب: 14319 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


جریان تحریف خطرناک تر از تحریم است


جریان تحریف خطرناک تر از تحریم است  نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان تحریف خطرناک تر از تحریم است و دشمن از این طریق دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه داده است.

علی اصغرعنابستانی  در نشست با خبرنگاران سبزوار افزود: امروز یکی از مصداق‌های تحریف دشمن، القای ناکارآمدی دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.  
وی ادامه داد: رسانه‌ها با بیان واقعیت و دستاوردهای بی شمار انقلاب که با گذشته قابل مقایسه نیست با حرکت رسانه‌ای تحریف گر دشمن مقابله کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت شکست جریان تحریف، مقابله با تحریم دشمن کار سختی نیست.
عنابستانی افزود: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور وارد کرده است و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی است.
نماینده دیگر مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب‌ رسانه باید اهل انصاف و انعکاس واقعیت‌ها باشند.
بهروز محبی افزود: استقلال مادی خبرنگاران مساله‌ای مهم و اساسی است و اگر اصحاب رسانه در این زمینه طرحی مطرح کنند به عنوان صدای شما در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.
وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و اختلاف طبقاتی حال مردم را بد کرده و در این شرایط مجلس پیگیر توجه بیشتری به وضعیت معیشتی اقشار کم درآمد است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی نظام مالیاتی نیز مساله مهمی است و مجلس مالیات بر خانه‌های خالی را به عنوان نخستین گام آغاز کرده است که اصحاب رسانه نیز باید زمینه‌های آن را فراهم کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.