اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مرداد 1399 / کد مطلب: 14316 / نظرات: 0


بسیج رسانه خراسان رضوی از ادارات خواست بازدیدهای روز خبرنگار را لغو کنند


بسیج رسانه خراسان رضوی از ادارات خواست بازدیدهای روز خبرنگار را لغو کنند  بسیج رسانه خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در شرایط اضطراری کنونی این سازمان، رسانه‌ها و روابط عمومی‌های ارگانهای مختلف را به برگزار نکردن مراسم گرامیداشت روز خبرنگار دعوت کرد.

دراین بیانیه آمده است: مبارک است غدیر، مبارک قلمهایی که تا قیامت شرح غدیر می‌کنند مبارک جریانی که با شهادت محمود صارمی به ولایت غدیری گره خورده است و مبارک است روز خبرنگار.
این بیانیه می افزاید: بسیجیان و سازمان بسیج رسانه نیز در شمار تبریک گویان به محضر خبرنگاران هستند رسانه نگارانی که چراغ روشنی و مشعل آگاهی اند.
بسیج رسانه در بیانیه خود آورده است: ضمن تبریک این ایام اگر چه زیارت قلمداران دیار خورشید را برای خویش واجب و سعادت می دانیم اما با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دیدار را به زمانی وا می نهیم که بتوانیم بر دستانی بوسه زنیم که پرچمداران جهاد نرم با دشمن هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرگونه برنامه دیدار از  رسانه‌ها توسط سازمان بسیج رسانه به قرار هر ساله برای عرض تبریک و تجلیل در شرایط بهتر و پساکرونا انجام خواهد شد.
دو هزار خبرنگار فعال در سطح رسانه‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که ۶۰۰ نفر آنها در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند و ۱۵۰ نفر نیز از حمایت بیمه آن وزارتخانه بهره مند هستند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.