اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 تير 1399 / کد مطلب: 14270 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رسالت خبرنگار تقویت وحدت ملی است


رسالت خبرنگار تقویت وحدت ملی است
 امام جمعه سبزوار گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم که در این شرایط سخت رسالت خبرنگاران تقویت وحدت ملی، حمایت از منافع ملی و امید آفرینی در بین مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه  در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار افزود: در این شرایط جنگ اقتصادی باور "ما می‌توانیم" کلید رفع مشکلات است که باید این نگاه  از سوی رسانه تبیین شود.
وی ادامه داد: راهکار مقابله با تحریم و جنگ اقتصادی استفاده درست از منابع و امکانات قدرتمندانه در مقابل تهاجم دشمنان است.
امام جمعه سبزوار با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم گفت: خبرنگاران در انتشار خبر با حفظ صداقت، منافع ملی را در اولویت قرار دهند چون اخبار جعلی علاوه بر اثرات منفی در باورهای مردم مقاومت را در مسیر لغزش از بین می‌برد.
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند که باید مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانند.
عباس محمدیان افزود: در شرایطی که دشمن در جنگ اقتصادی در پی القای ناامیدی است رسانه‌ها باید روح امید را در جامعه رواج دهند.
وی با اشاره به این که شهرستان سبزوار یکی از قطب‌های رسانه‌ای خراسان رضوی است از مجموعه شورای شهر و شهرداری این شهر خواست لایحه‌ای به منظور حمایت از خبرنگاران درباره بیمه، مسکن و سایر مسائل معیشتی این قشر به تصویب برسانند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.