اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 تير 1399 / کد مطلب: 14264 / نظرات: 0


نقش رسانه‌ در تشریح مبانی جهش تولید مورد تاکید قرار گرفت


نقش رسانه‌ در تشریح مبانی جهش تولید مورد تاکید قرار گرفت
 رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به نام‌گذاری "سال جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌ها می‌بایست مبانی جهش تولید را تشریح، برجسته و نمایان کنند.

عباس محمدیان در دیدار با مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن با اشاره به این که یکی از رسالت‌های مهم رسانه ها مطالبه گری است افزود: رسانه‌ها با گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت به تولیدکنندگان و چرخه اقتصادی کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جنگ رسانه‌ای سخت دشمنان یکی از وظایف دیگر رسانه‌ها دمیدن روح امید و ایجاد نشاط در فضای جامعه است.
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مجلس و دولت انتظار جدال ندارند از این رو برطرف کردن مشکلات معیشتی، اقتصاد و بیکاری جوانان در اولویت امور این قوا قرار بگیرد.
محمدیان افزود: گرچه استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما توهین و تخریب در این قالب آب به آسیاب دشمن ریختن است.
وی با اشاره به فراجناحی بودن سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رویکرد نخست سازمان کادرسازی برای جبهه انقلاب است که در این راستا گام‌های موثری در سطح استان برداشته شده است.
هم اکنون دو هزار و ۱۳۳ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و دست‌اندرکار امور رسانه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند که هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد، عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.