اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1399 / کد مطلب: 14213 / نظرات: 0


دستگاه قضایی مشکل ۳۱۸ واحد تولیدی خراسان رضوی را رفع کرد


دستگاه قضایی مشکل ۳۱۸ واحد تولیدی خراسان رضوی را رفع کرد
معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: با حمایت دستگاه قضایی، مشکلات ۳۱۸ واحد تولیدی این استان طی یک سال گذشته برطرف شده است.

سیدامیر مرتضوی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی سبزوار افزود: طی این مدت ۱۸۰ بازدید از واحدهای صنعتی خراسان رضوی از سوی مقامات قضایی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه حمایت از سرمایه گذاری مشروع، تولید و صاحبان صنایع و کارآفرینان است و در این راستا بدون تشکیل پرونده مشکلات واحدهای صنعتی از طریق کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری برطرف می شود.

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با تشکیل شعب ویژه حوزه صنعت در دادسراها، دادگاه‌ها و دادگاه‌های تجدید نظر خراسان رضوی تلاش شده با آسیب شناسی در بخش های مالیات، بانک‌ها، تامین اجتماعی و شرکت های خدماتی مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی رفع شود.
وی افزود: حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع یکی از برنامه های دستگاه قضایی خراسان رضوی است که با تشکیل ستاد پیگیری دستورالعمل اجرایی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، وظایفی برای دستگاه‌های قضایی و نهادهای مرتبط مشخص شده است.
مرتضوی ادامه داد: یکی از برنامه‌های کمیسیون حمایت قضایی تعیین وضعیت واحدهای تولیدی و صنایع تعطیل شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد دارای دو شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آنها فعالیت دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.