اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 دي 1390 / کد مطلب: 1420 / نظرات: 0

مسوول روابط عمومی سپاه سبزوار:


مهمترین وظیفه خبرنگاران بسیجی رساندن صدای بسیج است


مهمترین وظیفه خبرنگاران بسیجی رساندن صدای بسیج است  مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سبزوار گفت :مهمترین وظیفه خبرنگاران بسیجی ، رساندن صدای بسیج و فعالیت های مختلف آن به گوش مردم دنیاست.
  
 
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار، سروان پاسدار 'محمد علی یاوری ' در جمع مسوولان روابط عمومی و خبرنگاران رده های بسیج سبزوار، اظهار داشت : هنوز بسیاری از مردم از فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی ، پژوهشی ، سیاسی ، سازندگی ،دفاعی و... مطلع نیستند.

این مسوول با تشكر و تقدیر از فعالیت های مخلصانه و مجدانه خبرنگاران و مسوولین روابط عمومی رده های بسیج شهرستان به ضرورت رسانه ای شدن اخبار فعالیت های بسیج و سپاه تاكیدكرد . ستوان دوم پاسدار' یاوری ' ادامه داد: فعالیت های صادقانه خبرنگاران بسیجی در فضای مجازی و سایبری و خبرگزاری ها موجب بركات زیادی در عرصه خبر رسانی و آگاهی بخشی شده است .

وی افزود: اگر در دنیای امروز هنوز كسانی باشند كه صدای بسیج به درستی به آنها نرسیده است ، می بایست همت بیشتری به خرج داد و ضعف ها را برطرف نمود تا صدای رسا و پر از مهر بسیج به همه عالم برسد.

سرهنگ پاسدار' جعفر نمدچیان 'فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار هم در پایان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه خبرنگاران بسیبجی، خبرنگاری را شغلی بسیار مهم و شریف در جامعه عنوان كرد و در پایان این مراسم به 16 نفر از خبرنگاران برتر رده های بسیج هدایایی تقدیم شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.