اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1399 / کد مطلب: 14190 / نظرات: 0


انتخاب فرماندار سبزوار به عنوان یکی از فرمانداران برتر سال ۹۸ در حوزه اقتصاد


انتخاب فرماندار سبزوار به عنوان یکی از فرمانداران برتر سال ۹۸ در حوزه اقتصاد
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: بر اساس ارزیابی و اعلام وزارت کشور، فرماندار شهرستان سبزوار در حوزه اقتصادی به ویژه در عرصه‌های تولید و اشتغال در بین فرمانداران خراسان رضوی رتبه نخست را کسب کرد.

حسین فیض آبادی افزود: بر اساس ارزیابی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، احمد برادران به‌عنوان یکی از  ۳۱ فرماندار برتر سال ۹۸ در حوزه اقتصادی انتخاب شد.
وی ادامه داد: اجرای ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری معین‌های اقتصادی که منجر به ایجاد ۶۲۷ فرصت شغلی در شهرستان سبزوار شد یکی از عوامل انتخاب فرماندار شهرستان سبزوار به عنوان فرماندار نمونه بوده است.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: بر مبنای ارزیابی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، معین های اقتصادی شهرستان سبزوار رتبه نخست استان را در اجرای طرح‌ها و اشتغال کسب کرده‌اند.
فیض آبادی افزود: طی سال گذشته با ایجاد ۶ هزار و ۴۹۶ فرصت شغلی در سبزوار تحقق اشتغال در این شهرستان به دو برابر میزان تعهد رسید.
وی ادامه داد: پارسال ایجاد سه هزار و ۲۲۸ فرصت شغلی از سوی دستگاه‌های دولتی برای این شهرستان هدف‌گذاری شده بود که بیش از دو برابر آن محقق شد که بیشتر این فرصت‌های شغلی از سوی نهادها در سامانه رصد ثبت شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.