اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1399 / کد مطلب: 14184 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


رویه مقابله با دولت مد نظر مجلس یازدهم نیست


رویه مقابله با دولت مد نظر مجلس یازدهم نیست نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی با دولت همکاری می کند و رویه مقابله و تضاد با قوه مجریه مد نظرش نیست.

علی اصغر عنابستانی روز جمعه در نشستی خبری افزود: با وجود این که دولت برخی نواقص و مشکلاتی دارد اما به طور یقین رویکرد اصلی مجلس یازدهم همکاری و تعامل مثبت و سازنده با دولت است.

وی با بیان این که راه برون رفت از مشکلات موجود کشور به همدلی قوای سه گانه و همه مسوولان و مردم است ادامه داد: دولت دوازدهم طی یک سال باقی مانده پر تلاش و جهادی تر از قبل برای رفع مشکلات کشور به میدان بیاید.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قوانین و برنامه های دولت همچون تسهیل در  فضای کسب و کار و قانون جامع کشاورزی معطل مانده و اجرا نشده است.

عنابستانی با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم نیز افزود: کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی از این موارد است چنانکه مقام معظم رهبری در پیامی به ‌مناسبت آغاز به کار این دوره مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید داشتند.
وی ادامه داد: یکی از اولویت های دیگر این مجلس بازیابی اعتماد مردم و برگشت اعتماد آنهاست چون مردم نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند اما اعتماد آنها به برخی نهادهای نظام و ساختارها از جمله قوه اجرایی و مجلس کمرنگ شده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رسالت مجلس شورای اسلامی سنگین است افزود: انتخابات، بی اعتمادی مردم به ساختار مجلس را نشان داد که باید اعتماد ملی تقویت شود.

عنابستانی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رفع موانع و بوروکراسی اداری، مقابله با فساد و شفافیت، جهش تولید را تسهیل میکند.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.