اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14132 / نظرات: 0


۴۵۰۰ سبد کالا و بسته بهداشتی بین نیازمندان در سبزوار توزیع شد


۴۵۰۰ سبد کالا و بسته بهداشتی بین نیازمندان در سبزوار توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: به مناسبت ماه ضیافت الهی و به منظور مقابله با ویروس کرونا چهار هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و سبدکالایی میان نیازمندان سبزواری توزیع شد.

محمد داورزنی گفت: این بسته ها شامل اقلام غدایی و ملزومات بهداشتی به ارزش هر بسته یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال است.
وی اضافه کرد: این بسته‌های سلامت از طریق ۱۲ مرکز نیکوکاری شهرستان سبزوار بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق حاشیه شهر سبزوار توزیع شده است.  
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: در طول ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار پرس غذای گرم بین محرومان و نیازمندان زیر پوشش و غیر پوشش این شهرستان توزیع می شود.
۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به  ۶ هزار و ۳۴۰ تن رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن افزود: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۳۴۰ تن رسید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.