اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14122 / نظرات: 0


نیکوکاران خوشابی چهار میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند


نیکوکاران خوشابی چهار میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند
فرماندار خوشاب گفت: نیکوکاران این شهرستان طی دو ماهه گذشته چهار میلیارد ریال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا کمک کرده‌اند.

امان‌الله خدمتگزار در نشست با مسوولان شهرستان خوشاب افزود: درموضوع مقابله با کرونا علاوه بر تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاههای اجرایی شهرستان، گروههای جهادی داوطلبانه در ضد عفونی کردن معابر و تامین ملزومات بهداشتی همکاری دارند.
وی اضافه کرد: با وجود اقدامات پیشگیرانه وضعیت کرونایی شهرستان خوشاب همچنان قرمز است که این وضعیت به خاطر مسافرت‌ها در تعطیلات نوروزی بوده است.
فرماندار خوشاب گفت: با وجود این که روند شیوع بیماری کرونا طی یک هفته گذشته در خوشاب کمی تثبیت شده اما مهار این بیماری همچنان نیاز به رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری هوشمند و ممانعت از برگزاری هر گونه اجتماعات رسمی و غیر رسمی دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.
خدمتگزار با اشاره به این که استقرار ادارات دولتی مطالبه جدی مردم در شهرستان خوشاب است افزود: حدود ۲۰ اداره  در این شهرستان مستقر نیست که طی یک سال گذشته با پیگیری صورت گرفته چهار اداره مستقر شده است.
وی اظهار داشت: با وجود تعامل خوب شورای اسلامی، شهرداری و مردم برای استقرار اداره های دولتی اما بافت سنتی، کمبود منابع و امکانات روند پیگیری ها را دچار مشکل کرده است.
فرماندار خوشاب گفت: یکی از مشکلات دیگر استقرار اداره های دولتی در خوشاب، کمبود زمین برای واگذاری است از طرفی یک چالش شهرستان اختلاف مالکان با  بنیاد مستضعفان و منابع طبیعی در برخی پلاک‌هاست که فرایند واگذاری زمین و تضامین بانکی را دچار مشکل کرده است.
خدمتگزار افزود: برای حمایت از  تولید و جذب سرمایه گذاران، استقرار شعبه بانک ملی در این شهرستان ضرورت دارد که با  وجود پیگیری های لازم این موضوع هنوز محقق نشده و از طرفی اداره امور شعب این بانک شرایط سختی را تعیین کرده است.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.