اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14110 / نظرات: 0


۱۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا به سبزوار اختصاص یافت


۱۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا به سبزوار اختصاص یافت  فرماندار ویژه سبزوار گفت: طی ۲ ماه گذشته علاوه بر اعتبارات جاری، ۱۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اختصاص یافته است.

احمد برادران روز دوشنبه در ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان سبزوار افزود: با وجود محدویت های اقتصادی، سلامت اولویت اصلی دولت است و در این راه از هیچ خدمتی به مردم دریغ نمی‌کند.
وی ادامه داد: شهرستان سبزوار با اینکه در مسیر شاهراه ارتباطی قرار دارد، با تمهیدات لازم و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم دارای وضعیت مطلوب از نظر کنترل بیماری کرونا است.
وی با اشاره به تداوم ممنوعیت هر گونه اجتماع رسمی و غیر رسمی گفت: شهروندان با رعایت فاصله‌گذاری هوشمند و حفظ بهداشت فردی نقش مهمی در مهار بیماری کرونا دارند.
برادران همچنین با اشاره به آغاز کار بسیاری از واحدهای صنفی در این شهرستان افزود: برای پیشگیری از کرونا واحدهای صنفی ملزم به رعایت پروتکل‌ها و توصیه های بهداشتی شده‌اند.
وی ادامه داد: واحدهای بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.