اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1399 / کد مطلب: 14076 / نظرات: 0


کارآمدی ارتش مرهون تکیه بر توان داخلی است


کارآمدی ارتش مرهون تکیه بر توان داخلی است
نماینده نیروی زمینی ارتش در شهرستان سبزوار با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز کارآمدی و پیشرفت‌های دفاعی ارتش در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مرهون تکیه بر توان داخلی است.

ستوان دوم محمد معینی نسب افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری بزرگ دست یابد.
وی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گران بهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.
نماینده نیروی زمینی ارتش در شهرستان سبزوار گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است نقش ارتش در این عرصه کاملا بارز است و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارند.
معینی نسب افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با وفاداری مثال‌زدنی به انقلاب و نظام مقدس اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داد و در این راه هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.  




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.