اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 فروردين 1399 / کد مطلب: 14062 / نظرات: 0


۱۰۰ کیلومتر از جاده تهران - مشهد نیاز فوری به بهسازی دارد


۱۰۰ کیلومتر از جاده تهران - مشهد نیاز فوری به بهسازی دارد  معاون سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۰۰ کیلومتر از مسیر جاده اصلی و پرترافیک مشهد - تهران واقع در حوزه استحفاظی استان خراسان رضوی نیار مبرم به بهسازی و آسفالت دارد.

رضا اکبری در حاشیه بازدید از راههای ارتباطی شهرستان داورزن واقع در ورودی غربی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: بهسازی این بخش از جاده اصلی مشهد - تهران با اولویت قسمتهایی که ترافیک سنگین‌تر و خرابی بیشتری دارد ظرف امسال پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین عملیات لکه‌گیری سطح جاده کمربند جنوبی شهر سبزوار که در بخشی از جاده اصلی مشهد - تهران قرار دارد در اولویت اجرا قرار دارد.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای همچنین به فرسودگی ناوگان راهداری در سطح کشور اشاره و بیان کرد: میانگین عمر ادوات ناوگان بالای ۲۵ سال و دچار فرسودگی بالا است.

وی گفت: هم‌اینک از مجموع هشت هزار دستگاه ماشین‌آلات در اختیار سازمان راهداری در سطح کشور کمتر از هزار دستگاه آن سن کاری پایین‌تر از  ۱۰ سال عمر دارند.
اکبری افزود: یکی از راهکارهای نوسازی ناوگان راهداری در ایران خریداری ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات ظرف امسال از تولیدکنندگان داخلی و شرکت هپکو در راستای شعار "جهش تولید" است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سفر یک روزه به غرب خراسان رضوی از مسیرهای ارتباط زمینی در حوزه شهرستانهای داورزن و سبزوار که بخشی از آن طی سیل دو روز اخیر دچار آسیب شد، بازدید کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.