اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 23 فروردين 1399 / کد مطلب: 14040 / نظرات: 0


هجوم سیلاب‌ها به محدوده شهری سبزوار/ شهردار: مسئولان امر اقدامی انجام ندادند


هجوم سیلاب‌ها به محدوده شهری سبزوار شهردار: مسئولان امر اقدامی انجام ندادند شهردار سبزوار با اشاره به ورود سیلاب‌هایی که از شمال غرب و شمال شرق به داخل محدوده شهری در حال حرکت است، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که از سوی شرکت آب منطقه‌ای و اداره آبخیزداری، اقداماتی برای جلوگیری از سیلاب‌های شهری به عمل نیامده است.

سید علی کوشکی اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تعیین تکلیف ورود سیلاب‌هایی که از شمال غرب و شمال شرق به داخل محدوده شهری در حال حرکت است، با وجود تذکرات و جلسات متعدد و اتخاذ تصمیمات، متاسفانه شاهد هستیم که از سوی شرکت آب منطقه و اداره آبخیزداری اقداماتی برای جلوگیری از سیلاب‌های شهری در شمال غرب و شمال شرق سبزوار به عمل نیامده است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه امروز متاسفانه شاهد هستیم که حجم گسترده‌ای از سیلاب‌ها از شمال غرب به سمت شهر در حال حرکت است، افزود: در داخل شهر برحسب وظایف قانونی مدیریت سیلاب‌های شهری را همکاران سازمان مدیریت پسماند و آتش نشانی در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: همچنین، متاسفانه در خصوص جلوگیری از ورود سیلاب‌های شهری از خارج محدوده شهری هنوز هم پس از سال‌های متوالی در یک دهه گذشته هیچ‌گونه اقدام موثری براساس قانون توزیع عادلانه آب انجام نشده است.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.