اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 فروردين 1399 / کد مطلب: 13996 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


قرنطینه خانگی بهترین خدمت به جامعه پزشکی است


قرنطینه خانگی بهترین خدمت به جامعه پزشکی است
امام جمعه سبزوار با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع این بیماری، بهترین خدمت به جامعه پزشکی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلیمن غلامرضا مقیسه  در بازدید از قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار افزود: قرنطینه خانگی و خارج نشدن از منزل جز در موراد ضروری و عمل به توصیه های  پزشکی برای قطع زنجیره ویروس، وظیفه ای شرعی و عقلی است.
وی اضافه کرد: بیماری کرونا با وجود مشکلات آن زمینه را برای وفاق و همدلی بیشتر افراد خانواده در کنار همدیگر و رسیدگی به مشکلات فراهم کرده است.
امام جمعه سبزوار با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاری و شبکه بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند افزود: به طور یقین این عزیزان جایگاه بالایی نزد خداوند دارند.
مقیسه با بیان این که در بروز سختی ها شخصیت و واقعیت افراد مشخص می شود افزود: شیوع بیماری کرونا سبب شده برخی با به کارگیری توان و امکانات خود از این فرصت برای  بندگی خدا و خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.
وی ادامه داد: در کنار تلاش کادر درمانی و مسوولان شهری، قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار  با حمایت خیران، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی تشکیل شده که در آن بانوان به شکل جهادی به تولید ماسک می پردازند و مردان نیز با ضد عفونی معابر شهری به شکل جهادی فعالیت می کنند.
امام جمعه سبزوار  همچنین از خدمات پرسنل آرامستانها برای خاکسپاری اموات طبق پروتکل بهداشت و همراهی با خانواده های مصیبت دیده  در بحران کرونا قدردانی کرد.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۹۸ نفر رسیده و تاکنون ۱۲ تن از آنان فوت کرده‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.