اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 فروردين 1399 / کد مطلب: 13995 / نظرات: 0


۱۲۵۰ دستگاه خودرو از ورودی‌ غربی خراسان‌ رضوی بازگردانده شد


۱۲۵۰ دستگاه خودرو از ورودی‌ غربی خراسان‌ رضوی بازگردانده شد
فرمانده انتظامی داورزن گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یک هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی از مسیر شهرستان داورزن در ورودی غربی استان خراسان رضوی بازگردانده شد.

سرهنگ اکبر محمدآبادی  افزود: با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد روز گذشته محدودیت رفت و آمد در شهرستان داورزن افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ورود مسافران به شهرستان داورزن ممنوع است و پلیس شهرستان طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را به منظور سلامت شهروندان اجرا می کند.
وی گفت: در این راستا تمامی مبادی ورودی و خروجی فرعی و اصلی شهر داورزن بسته شده و خودروها برای ورود یا خروج از شهر باید از میدان شهدای گمنام تردد کنند که در این محل نیز کنترل لازم صورت می گیرد.
سرهنگ محمدآبادی افزود: شهروندان برای حفظ سلامتی خود، جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید در خانه بمانند و افراد غیر بومی و مسافرانی که در شهرستان داورزن حضور دارند نیز هر چه سریعتر از مبادی خروجی شهرستان خارج شوند.
وی ادامه داد: پلیس برابر قانون و برابر مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، ضمن اینکه متخلفان را پنج میلیون ریال جریمه خواهد کرد خودرو متخلف را نیز مدت یک ماه در توقفگاه توقیف می کند.  

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.
مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا پانزدهم فرودین ماه جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمدید خواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.