اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 فروردين 1399 / کد مطلب: 13994 / نظرات: 0


مهار کرونا همدلی و ایثار دفاع مقدس را زنده کرد


مهار کرونا همدلی و ایثار دفاع مقدس را زنده کرد فرماندار خوشاب گفت: آحاد جامعه همراه با مسوولان برای مهار بیماری کرونا پای کار آمده‌اند و این حرکت بار دیگر همدلی، ایثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در ملت ایران زنده کرد.

امان الله خدمتگزار  در نشست ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان خوشاب افزود: امروز گروههای مردمی بطور جهادی همپای جهادگران سلامت و مسوولان برای تامین و تولید ملزومات و لوازم بهداشتی پای کار آمده اند.
وی با اشاره به دشمنی غربیها با انقلاب اسلامی ادامه داد: آنها نه تنها بخشی از تحریم های مرتبط را حذف نکردند بلکه از برنامه ریزیهای موفق جمهوری اسلامی در مهار و جلوگیری از ویرس کرونا انتقاد می کنند.
وی گفت: با وجود تلاش های وزارت بهداشت و سایر نهادها، قرنطینه خانگی مناسب ترین راهکار برای جلوگیری از گسترش و ابتلا به بیماری کروناست.
فرماندار خوشاب افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که در  ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مطرح شده در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا بسیار موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طی ۱۰ روز گذشته هشت هزار و ۳۰۰ مسافر در این شهرستان غربالگری و تب سنجی و سه هزار خودرو ضد عفونی شده اند.
وی گفت: شهرستان خوشاب در مسیر جاده بین المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد از این رو سه پایگاه غربالگری مربوط به کرونا در مسیرهای ورودی این شهرستان مستقر شده است.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.