اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1399 / کد مطلب: 13989 / نظرات: 0

منتخبان سبزوار در مجلس:


اصلاحات اداری جهش تولید را تسهیل می‌کند


اصلاحات اداری جهش تولید را تسهیل می‌کند
دو منتخب مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس یازدهم تسریع در روند صدور مجوز واحدهای تولیدی و رفع موانع دست و پا گیر را از عوامل تسهیل کننده در جهش تولید دانستند.

علی اصغر عنابستانی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم فراهم نمودن زمینه و بسترهای جهش تولید است.

وی افزود: برای تسریع در جهش تولید نیاز به اصلاحات جدی اقتصادی در حوزه های بانکی، نظام گمرکی و مالیاتی کشور و تغییراتی داریم که تا حدود زیاد دغدغه تولید کنندگان را برطرف کند.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر جهش تولید برای حمایت از سرمایه گذاران باید صدور مجوزهای تولید اصلاح و روان شود.

عنابستانی گفت: مبارزه با فساد اقتصادی یکی دیگر از عوامل مهم در جهش تولید است چون برخورد با فساد امنیت را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

عبور از قوانین دست و پاگیر موجب جهش تولید است

دیگر نماینده منتخب حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن نیز به خبرنگار ایرنا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عبور از مشکلات اقتصادی و خودکفایی کشور سالهای متوالی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردهاند.

بهروز محبی نجم آبادی افزود: وظیفه مجلس، قانونگذاری و ریل‌ گذاری است از این رو مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای تحقق شعار جهش تولید بکار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عبور از قوانین دست وپاگیر و  اصلاح نظام مالیاتی، بانکی و گمرکی از عوامل اصلی جهش تولید است که تحقق آن رشد اقتصادی کشور را رقم می زند.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ به ارزیابی میزان پیشرفت شعار رونق تولید پرداختند و با اشاره به گزارش های موثق، از بازگشت به کار برخی کارخانه‌های راکد یا تعطیل شده و افزایش ظرفیت تولید بعضی از واحدها، گفتند: این گزارش‌ها نشان می‌دهد در سال ۹۸ علاوه بر استقبال صاحب‌نظران از شعار رونق تولید، در عمل نیز از آن استقبال شد و با کار و تلاش دستگاه‌های مختلف، تولید تا حدودی به راه افتاد البته اثر آن در زندگی مردم محسوس نشد.

معظم له با تاکید بر اینکه باید با کار ۱۰ برابری، تولید به جایی برسد که در زندگی مردم اثر گذار باشد، فرمودند: مسائل اقتصادی کشور متعدد است از جمله اصلاحات بانکی، گمرکی و مالیاتی و بهبود فضای کسب‌ وکار اما نقش تولید بی‌همتاست و با راه افتادن تولید و استفاده از بازار فروش ۸۰ میلیونی در داخل و  ارتباط با فروش و بازارهای خارجی، مشکلات اقتصادی پایان می‌یابد و تحریم‌ها به نفع کشور تمام خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال  با نام‌گذاری سال جدید به سال "جهش تولید" مسیر حرکت یک‌ ساله‌ کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.