اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 فروردين 1399 / کد مطلب: 13982 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


مسافران سفر خود به روستاهای شهرستان را محدود کنند


مسافران سفر خود به روستاهای شهرستان را محدود کنند
فرماندار خوشاب گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران و هموطنان خوشابی که در سایر مناطق زندگی می کنند سفر خود به روستاهای این شهرستان را محدود کنند.

امان الله خدمتگزار افزود: بر مبنای آمار رسیده طی یک هفته گذشته حدود هزار و ۵۰۰ مسافر راهی مناطق روستایی این شهرستان شده اند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه کار غربالگری و تب سنجی مسافران انجام می شود به شهروندان توصیه می کنیم برای مهار و کنترل بیماری کرونا  از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند.  
فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان در مسیر جاده بین المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد از این رو سه پایگاه غربالگری کرونا در مسیرهای ورودی آن مستقر شده اند.  
خدمتگزار با بیان این که تمامی مراسم پرازدحام و مسابقات ورزشی در شهرستان خوشاب و مناطق روستایی آن تعطیل شده است افزود: شهروندان با ماندن در خانه و عمل به توصیه های بهداشتی مانع گسترش بیماری کرونا شوند.
وی با اشاره به تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاههای اداری خوشاب در مقابله با بیماری کرونا از  زحمات خبرنگاران نیز برای اطلاع رسانی و افرایش آگاهی مردم تشکر کرد.
او با اشاره به هشدارهای  هواشناسی مبنی بر پیش بینی وقوع بارش شدید باران  و سیلابی شدن مسیرها طی روزهای آینده  در خراسان رضوی از مردم خواست از سفر به مناطق کوهستانی و مسیر رودخانه ها خودداری کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.