اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 فروردين 1399 / کد مطلب: 13978 / نظرات: 0


مهر وموم ۹ واحد صنفی متخلف در سبزوار


مهر وموم ۹ واحد صنفی متخلف در سبزوار
۹ واحد صنفی متخلف طی دو روز گذشته در راستای نظارت بر عرضه بهداشتی مواد غذایی و رعایت پروتکل های تعطیلی موقت جهت پیشگیری از بیماری کرونا در سبزوار مهر و موم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این واحدهای صنفی متخلف به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و تخطی از مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان مهر و موم شدند.
دکتر فاطمه نوده افزود: به منظور پیشگیری از بیماری از کرونا توصیه های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با ضدعفونی کردن غرفه ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.  
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، از طریق تلفن ۱۹۰ شکایات خود را به سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار گزارش کنند.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فوت کرده‌اند و از مجموع ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تاکنون ۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.