اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 فروردين 1399 / کد مطلب: 13977 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


نقش آفرینی رسانه در پیشگیری تحسین برانگیز است


نقش آفرینی رسانه در پیشگیری تحسین برانگیز است
فرماندار داورزن با قدردانی از تلاش بی وقفه خبرنگاران در همه عرصه ها گفت: نقش رسانه ها در پیشگیری از شیوع کرونا تحسین برانگیز است.

حسین اسدالهی افزود: در کنار اقدامات وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا، رسانه های رسمی و محلی نیز با آگاهی بخشی و ارائه آموزش های عمومی به شهروندان و پویش های ایجاد شده مبنی بر ماندن در خانه و عدم مسافرت نقش مهمی بر عهده دارند.
وی اضافه کرد: با توجه به سرعت انتشار بیماری کرونا بار دیگر از مردم تقاضا داریم این بیماری را جدی بگیرند و با عمل به توصیه های بهداشتی در خانه مانده  و از سفر و مراودات غیر ضروری خوداری کنند.
 فرماندار داورزن گفت: در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تصویب شد که وضعیت قرمز در این شهرستان اعلام شود و محدودیت های رفت و آمد در داخل روستاها و شهر افزایش یابد.  
اسداللهی افزود: همچنین تیم ها و اکیپ های بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهر و روستاهای شهرستان با عضویت نمایندگان هلال احمر، بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی و بسیج مستقر شده اند تا افراد مشکوک یا بیمار را به نخستین ایستگاه قرنطینه منتقل کنند.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۵ نفر رسیده است که از این تعداد تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه فوت کرده‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.