اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 اسفند 1398 / کد مطلب: 13970 / نظرات: 0


یک دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان واسعی سبزوار اهدا شد


یک دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان واسعی سبزوار اهدا شد
یک دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) به وسیله یک نیکوکار به بیمارستان واسعی سبزوار اهدا شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) به ارزش چهار میلیارد ریال با کمک نیکوکار سبزواری خریداری شده است.
دکتر محمد باقرزاده افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری حاد تنفسی یکی از نیازهای بیمارستان واسعی سبزوار نیاز به این دستگاه ونتیلاتور بود.
وی اضافه کرد: همچنین سایر کمکهای نقدی شهروندان نیکوکار سبزواری صرف تهیه تجهیزات پزشکی همچون تب‌سنج لیزری، پالس اکسی متری، ماسک و کمک به مبارزه با شیوع ویروس عامل بیماری کرونا شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیمارستان واسعی سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.
باقر زاده افزود: کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در سبزوار تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان این شهرستان نیز در همین ارتباط فعال شده‌اند.  
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی، درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.  




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.