اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 اسفند 1398 / کد مطلب: 13967 / نظرات: 0


برگزاری چهارشنبه ‌سوری در داورزن ممنوع شد


برگزاری چهارشنبه ‌سوری در داورزن ممنوع شد
فرماندار داورزن گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزاری مراسم چهارشنبه ‌سوری در این شهرستان ممنوع شده است.

حسین اسدالهی روز سه شنبه در ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان داورزن با بیان اینکه مردم با بیرون رفتن از خانه، خود را در معرض ویروس  کرونا قرار ندهند، افزود: هشدارهای لازم از طریق بلندگوی مساجد و خودروهای آتش نشانی و راهور و ناحیه مقاومت بسیج اعلام شده است.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال و یادبود اموات در آرامستان ها و بقاع متبرکه شهرستان داورزن ممنوع شده است.
اسدالهی گفت: با وجود ممنوعیت ها، محدودیت ها و پویش های ایجاد شده مبنی بر ماندن در خانه و عدم مسافرت، بسیاری از داورزنی های مقیم سایر مناطق وارد این شهرستان شده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه مبتلایان فاقد علامت و ناقل کرونا هستند و از طرفی جمعیت میانسال و سالخورده شهرستان داورزن زیاد است از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند.
وی ادامه داد: در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تصویب شد که وضعیت قرمز در این شهرستان اعلام شود و محدودیت های رفت و آمد در داخل روستاها و شهر تشدید گردد.  
فرماندار داورزن گفت: همچنین تیم ها و اکیپ های بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهر و روستاهای شهرستان با عضویت نمایندگان هلال احمر، بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی و بسیج مستقر شده تا افراد مشکوک یا بیمار را به اولین ایستگاه قرنطینه منتقل کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.