اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1398 / کد مطلب: 13963 / نظرات: 0


قهرمان پاورلیفتینگ جهان: کرونا با در خانه ماندن شکست می‌خورد


قهرمان پاورلیفتینگ جهان: کرونا با در خانه ماندن شکست می‌خورد
قهرمان سبزواری پاورلیفتینگ جهان با پیوستن به "پویش اجتماعی سهم من در مبارزه با کرونا" گفت: همه ما در مقابله با بیماری کرونا سهیم هستیم و رمز شکست این بیماری تحقق پویش "در خانه بمانید" است.

علی خسروی پویا افزود: با وجود تلاشهای وزارت بهداشت و همه نهادهای اجرایی کشور در پیشگیری از شیوع کرونا، مهار این ویروس به مشارکت مردم و همدلی بیشتری نیاز دارد.
وی ادامه داد: نقش موثر مردم در کنترل و مهار بیماری کرونا شوخی نگرفتن آن، رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه است که به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک می‌کند.

نفر نخست چندین دوره مسابقات رشته تک حرکت پرس سینه جهان گفت: قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار با همت جمعی از ورزشکاران این شهرستان با هدف ضد عفونی کردن معابر شهری و اهدای لوازم بهداشتی به نیازمندان در  محل باشگاه حقانی این شهر ایجاد شده است.
خسروی پویا  افزود: مردم ایران با همدلی خود از آزمونهای دشواری عبور کرده‌اند و به طور یقین کرونا را نیز شکست می دهیم و بار دیگر به افتخارآفرینی خود در صحنه های بین المللی ادامه می دهیم.
بر مبنای آخرین آمار مرکز بهداشت و درمان سبزوار  از مجموع ۳۰ بیمار مبتلای قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های حوزه زیرپوشش این دانشگاه یعنی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن سه تن از آنها فوت کرده اند.  
بدون یک اراده جمعی معطوف به مواجهه مؤثر با بیماری، امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد لذا به ابتکار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) پویشی برای فراخوان عمومی به مسؤولیت‌پذیری جمعی در برابر کرونا به راه افتاده است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.