اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1398 / کد مطلب: 13958 / نظرات: 0

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار


سه بیمار کرونا در غرب خراسان رضوی فوت کردند


سه بیمار کرونا در غرب خراسان رضوی فوت کردند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: سه بیمار مبتلای قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستانهای حوزه زیر پوشش این دانشگاه فوت کردند.

دکتر فاطمه نوده  افزود: شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی تاکنون به ۳۰ نفر رسیده است.

وی بر لزوم موکد رعایت همه موازین بهداشت فردی و اجتماعی تاکید و بیان کرد: آمار بیماران بستری شده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رو به افزایش است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: در این شرایط "خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی" مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری‌ کرونا است.

وی گفت: آحاد افراد جامعه می‌بایست با جدیت هرچه تمامتر به دستورات و توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه توجه ویژه داشته و حتما در هر شرایطی به آنها عمل کنند.

دکتر نوده افزود: هم‌اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار شیوع ویروس کووید ۱۹، دست‌اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در سطح شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بطور شبانه‌روزی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شهروندان در سطح شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود را پیرامون بیماری همه‌گیر و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح نموده تا از کارشناسانی که بطور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌ دیده‌اند پاسخ بگیرند.  

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.