اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1398 / کد مطلب: 13957 / نظرات: 0


نخستین مورد ابتلا به کرونا در داورزن ثبت شد


نخستین مورد ابتلا به کرونا در داورزن ثبت شد
رییس شبکه بهداشت و درمان داورزن گفت: در پی ورود مسافران، نخستین مورد مثبت به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی و ثبت شد.

دکتر رضا خسروجردی افزود: فرد مبتلا مسافری است که وارد شهرستان داورزن شده که با مثبت اعلام شدن آزمایش این بیمار مشکوک به ویروس کرونا وی قرنطینه شد.

وی اضافه کرد: بی توجهی به ماندن در خانه و حضور مسافران از سایر شهرستانها سبب شد داورزن نیز به شهرستان‌های مبتلا به ویروس کرونا بپیوندد.

دکتر خسروجردی با بیان این که این شهرستان دارای مرکز ویژه درمان بیماری ویروس کرونا نیست  از مردم خواست سفر خود را به زمانهای دیگری موکول کنند و عامل شیوع این بیماری در سایر مناطق نشوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان داورزن گفت: مسافران ورودی به خراسان رضوی در کاهک داورزن به لحاظ بیماری کرونا غربالگری می شوند.

خسروجردی افزود: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر لازم گرفته شده است.  

وی ادامه داد: بر مبنای مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان داورزن این شهرستان پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

او افزود: ارائه خدمات در مراکز اسکان موقت و مدارس شهرستان داورزن برای مسافران پیش بینی نشده است.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ستادهای فرعی در شهر و روستاهای داورزن با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاهها و خانه های بهداشت روستایی برای اطلاع رسانی به شهروندان و ارائه توصیه های بهداشتی فعال شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.