اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1398 / کد مطلب: 13956 / نظرات: 0


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شد
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دکتر علیرضا مسلم رییس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به کرونا مبتلا شده است.

دکتر فاطمه نوده افزود: حال عمومی رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مساعد است و وی در منزل تحت مراقبت روزانه کادر ویژه بهداشتی قرار دارد.  
وی اضافه کرد: هم اینک از مجموع ۲۱ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تنها دو بیمار در بیمارستان واسعی سبزوار بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: همه مردم باید با جدیت هرچه تمامتر به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.
نوده افزود: مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.
۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.