اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1398 / کد مطلب: 13952 / نظرات: 0


ساعت کار اصناف سبزوار کاهش یافت


ساعت کار اصناف سبزوار کاهش یافت
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعت کار واحدهای صنفی این شهر کاهش یافته و برخی صنوف نیز بطور موقت تعطیل شده‌اند.

علی کیانی افزود: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در سبزوار و اعلام اتاق اصناف، فعالیت مراکز اقامتی، بازی‌های رایانه‌ای، آرایشگاه زنانه، تالارها، سفره خانه‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل و کافی شاپ‌ها مشمول تعطیلی موقت شدند.
وی ادامه داد: همچنین برخی صنوف شامل طلا فروشی و طلا سازی، الکتریکی، رستوران و آشپزخانه، فست فود و ساندویچی، پوشاک و کیف و کفش‌ مشمول کاهش ساعت کار و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی شدند.
وی گفت: دستورالعمل رعایت بهداشت فردی  و نحوه ضد عفونی کردن واحدهای صنفی با هدف پیشگیری از کرونا برای تمامی اتحادیه های شهرستان سبزوار ارسال شده است.
کیانی افزود: برای پیشگیری از کرونا توصیه های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.  
وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.
وی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.