اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1398 / کد مطلب: 13940 / نظرات: 0


اسکان مسافران در مراکز اقامتی سبزوار ممنوع شد


اسکان مسافران در مراکز اقامتی سبزوار ممنوع شد
فرماندار ویژه سبزوار گفت: به علت احتمال انتشار ویروس کرونا در نوروز ۹۹ اسکان مسافران در مراکز اقامتی این شهرستان ممنوع شده است و حتی برای اسکان موقت مسافران نوروزی آمادگی نداریم.

احمد برادران افزود: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سبزوار در تعطیلات نوروزی هیچ خدماتی به مسافران داده نمی شود و برپایی چادرهای مسافرتی در این شهر نیز ممنوع است.
وی با توجه به درخواست برخی شهروندان مبنی بر قرنطینه این شهر اضافه کرد: قرنطینه کردن شهرها نیاز به شرایطی خاص و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: در مسیرهای ورودی شهرستان سبزوار تیم های غربالگری مستقر شده اند و سلامت مسافران با دستگاه تب سنج کنترل می شود که افراد مشکوک به بیماری کرونا  قرنطینه و سایر مسافران در صورت نداشتن مشکل از کمربند جنوبی شهر خارج می شوند.
برادران افزود: علاوه بر بیمارستان واسعی سبزوار پنج بیمارستان دیگر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در صورت نیاز و اضطرار آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.
وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا علاوه بر اینکه به شهروندان توصیه شده از خانه های خود خارج نشوند همه روزه میادین و معابر شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی، مساجد، مکانهای عمومی و پارکها هم ضد عفونی می شوند.
در پویش "در خانه می مانیم" که روز ۱۸ اسفند در سبزوار به راه افتاد و همچنان ادامه دارد سه هزار و ۷۱۵ شهروند سبزواری از فرماندار و مسوولان این شهرستان خواستند شرایط قرنطینه شهر و تعطیلی اداره ها جهت کنترل بیماری کرونا را فراهم کنند.
طبق اعلام روز گذشته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۱۰ بیمار دیگر تاکنون شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی به ۱۲ نفر رسیده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.