اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1398 / کد مطلب: 13926 / نظرات: 0


سایتهای آموزشی دانش‌آموزان ابتدایی در سبزوار فعال شد


سایتهای آموزشی دانش‌آموزان ابتدایی در سبزوار فعال شد در پی تعطیلی مدارس با هدف کاهش رفت و آمدها برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا سایتهای آموزشی از طریق پیام‌رسانهای مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس ابتدایی سبزوار فعال شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: هر مدرسه ابتدایی شهرستان یک سایت در اختیار دارد که معلمان به وسیله آن در ارتباط با دانش آموزان محتوای آموزشی را ارائه می دهند.
ابوالفضل صادقی افزود: با طراحی این سایتهای آموزشی ارتباط معلمان با دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به نحو مطلوب فراهم شده است و نگرانی ها از افت تحصیلی دانش آموزان کاهش یافته است.  
وی اضافه کرد: در برخی مدارس حاشیه شهر سبزوار، مناطق عشایری و روستایی که امکان برقراری ارتباط دانش آموزان با معلمان از طریق این پیام رسانها دشوار است محتوای آموزشی مکتوب در قالب جزوات کمک آموزشی رایگان توزیع می شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر این اقدامات، آموزش دانش آموزان دروس مقاطع تحصیلی از شبکه های صدا و سیما فراهم شده است.
از مجموع ۵۳ هزار و ۷۰۰دانش آموز شهرستان سبزوار ۳۳ هزار نفر آنها در دو مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.  

بر اساس تازه ترین آمار وزارت بهداشت با ثبت ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان تا روز شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ به ۱۳۵ نفر افزایش یافت.

از ۳۰ بهمن ماه تا امروز  بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که ۶۳۵ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
طی این مدت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۷۹۲ بیمار حاد تنفسی بیشترین میزان بستری را داشته است و بقیه مربوط به سایر دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی هستند.
تاکنون ۱۸۸ نفر از مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان های مشهد مرخص شده اند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.