اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1398 / کد مطلب: 13918 / نظرات: 0


مکان‌های پر ازدحام سبزوار تعطیل شد


مکان‌های پر ازدحام سبزوار تعطیل شد  فرماندار سبزوار گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی مکان‌های پر ازدحام و شلوغ همچون بقاع متبرکه، سالن‌های غذاخوری، باغ تالارها و همچنین همایش‌ها و تجمع‌ها در این شهرستان تعطیل شده است.

احمد برادران روز چهارشنبه در نشست پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سبزوار افزود: هر مکانی که آبستن شیوع ویروس کرونا بوده شناسایی شده و نسبت به ضد عفونی کردن این مناطق اقدام شده است.
وی ادامه داد: پس از تشکیل کمیته بحران، با همکاری مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است.
وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، نصب بنرهای اطلاع رسانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، پاکسازی و ضدعفونی بخش های اداری و مکان های عمومی شهری به طور مداوم در حال انجام است.
برادران افزود: همچنین برخی خطوط اتوبوس های درون شهری کاهش یافته بطوریکه طی دو هفته اخیر جابه‌جایی مسافر درون شهری در این شهر ۷۰ درصد کاسته شده است.
وی ادامه داد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و جامعه با رعایت بهداشت فردی جز در موارد ضروری از خانه های خود خارج نشوند.
براساس اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مجموع  ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون ۲ نفر مبتلا به این ویروس شده‌اند.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.