اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1398 / کد مطلب: 13914 / نظرات: 0


۱۵مورد آبگرفتگی معابر سبزوار رفع شد


۱۵مورد آبگرفتگی معابر سبزوار رفع شد
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارشهای شدید شامگاه سه شنبه ۱۵ مورد آب گرفتگی و جاری شدن روان‌آب در معابر این شهر رخ داد که با تلاش نیروهای خدمات شهری رفع شد.

فریدون نقابی  افزود: تجمع روان آب ناشی از بیرون زدن آب از کانال‌ها در برخی خیابان‌های شهر بود که با استقرار ماشین آلات، پمپ های مکنده و نیروهای خدمات شهری مشکلات آب گرفتگی معابر شهر برطرف شد.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل ها نیروهای خدمات شهری و مأموران آتش نشانی این شهرستان در آماده باش کامل هستند.  

 دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارشها، با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ و یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

سبزوار به عنوان سومین شهر بزرگ خراسان رضوی پس از مشهد و نیشابور ۲۴۷ هزار نفر جمعیت را در وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتار جای داده است. ۸۰۰ هکتار از وسعت سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می شود که ۲۰ درصد جمعیت این شهر در آن سکونت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.