اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1398 / کد مطلب: 13908 / نظرات: 0


نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد


 یک نیکوکار سبزواری با همکاری اصحاب رسانه این شهرستان سه هزار ماسک رایگان بین مراکز توانبخشی بهزیستی و مناطق حاشیه این شهر توزیع کرد.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: شیوع ویروس کرونا طی دو هفته گذشته سبب کمبود ماسک و وسایل بهداشتی در این شهرستان شده است.
علی کیانی افزود: برخی سودجویان نیز با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده‌ تلاش می‌کنند این وسایل را با قیمت گران روانه بازار کنند.
وی ادامه داد: همچنین هفته گذشته ۲ انبار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با تلاش ماموران انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی در سبزوار کشف شد.
براساس اعلام رییس اداره تجهیزات پزشکی مصرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم‌ اینک مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی نیز با کمبود ۸۰ درصدی در خصوص ماسک طبی مواجه هستند.
این در حالی است که نهادهای بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تاکنون از کشف محموله‌ احتکاری سه هزار و ۸۹۷ عددی گالن، بطری و اسپری ضدعفونی کننده از خانه‌ای در مشهد، کشف ۶ هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گرانفروشی تجهیزات پزشکی برخی واحدهای صنفی و خودداری آنها از فروش چنین ملزوماتی خبر داده‌اند و نهادهای مسوول در این خصوص اقدام به تشکیل پرونده‌های قضایی و تعزیراتی کرده‌اند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.