اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1398 / کد مطلب: 13899 / نظرات: 0


روز بازارهای داورزن با هدف جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد


روز بازارهای داورزن با هدف جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد  فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا روز بازارهای دوشنبه و جمعه این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

حسین اسداللهی  در کارگروه مدیریت بحران شهرستان داورزن افزود: همچنین با رویکرد پیشگیرانه از بیماری کرونا بازارچه نوروزی این شهرستان به منظور عدم تجمع شهروندان لغو شده است.
وی اضافه کرد: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر لازم گرفته شده است.  
فرماندار داورزن گفت: در همین راستا هیات ها و کاروانهای عبوری مسیر شهرستان داورزن با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت با رعایت موازین بهداشتی انجام می شود.  
اسداللهی افزود: ستادهای فرعی در شهر و روستاهای داورزن با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاهها و خانه های بهداشت روستایی برای اطلاع رسانی به شهروندان و ارائه توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا فعال شده است.
وی ادامه داد: مراکز عمومی، اماکن مذهبی، زائرسراهای آستان قدس رضوی، مدارس و مراکز آموزشی شهرستان داورزن با استفاده از مواد شوینده بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.