اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 دي 1390 / کد مطلب: 1388 / نظرات: 0

امام جمعه بخش داورزن :


كسانی باید در انتخابات حضور داشته باشندكه توان خدمت بیشتر به مردم دارند


كسانی باید در انتخابات حضور داشته باشندكه توان خدمت بیشتر به مردم دارند  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت: باید كسانی در انتخابات حضور داشته باشند كه بتوانند به مردم خدمت بیشتری كنند. 
  
حجت الاسلام 'محمود مداحی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش داورزن با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید لیاقت و كارایی خود را برای خدمت در نظر گیرند.

خطیب جمعه داورزن گفت : انتخابات به عنوان یك برد و باخت نیست بلكه صحنه خدمت است.

وی همچنین سالروز تولد حضرت عیسی (ع) را خاطر نشان كرد و گفت : دین مسیح دین صلح و زندگی است حال آنكه كسانی با سوء استفاده از این مبانی در دنیا دست به غارتگری ملل دنیا می زنند.

وی صهیونیسم را تشكلی دروغین از یهودیت و مسیحیت خواند و گفت : متاسفانه این آیین دروغین سعی دارد تا كشورهای جهان را به سوی انحطاط و نابودی بكشاند.

وی در ادامه سخنان خود به روز كشاورزی و اهمیت شغل كشاورزی و دامداری اشاره كرد و افزود : كشاورزان گنج های الهی بر روی زمین هستند و شغل شریف كشاورزی و دامداری شغل پیامبران و امامان ما بوده است .

حجت الاسلام مداحی با اشاره به سالروز تشكیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) ، گفت : خوشبختانه با تلاش مسوولان و آموزشیاران نهضت سواد آموزی بیسوادی در كشور ریشه كن شده و البته كسانی هم كه هستند كم سواد می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سلسله مسائل حق و حقوق پدر و مادر بر فرزندان اشاره كرد و گفت : باید فرزندان از آزار و اذیت و اطاعت نكردن از سخنان آنان خود داری كنند.

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.