اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 دي 1390 / کد مطلب: 1387 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


انتخابات مساله برد و باخت نیست


انتخابات مساله برد و باخت نیست  امام جمعه سبزوار با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم ، فرموده ای از امام راحل (ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساله انتخابات مساله برد و باخت نیست. 
   
 به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی ' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: اگر می خواهیم دشمن را مایوس كنیم در مرحله نخست حضور گسترده مردم در انتخابات و در مرحله دوم جایگاه مجلس و توان كاری افراد اهمیت دارد.

وی مجلس را در راس امور و یكی از مهمترین پایگاه های نظام دانست و اضافه كرد: مردم باید به افرادی رای دهند كه تعهد به مملكت و ولایت داشته و خوب كاركنند.

وی با اظهار اینكه حوزه انتخابیه هر نماینده مجلس در واقع كشور است، ادامه داد: یك نماینده باید بین خود و خدای خود فكر كند تا چه اندازه توان كار و شایستگی رای و احترام مردم را دارد.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به تاكیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ، حوزه های علمیه و دانشگاه ها را دو گروهی معرفی كرد كه اگر خود را درست اصلاح كنند ،جامعه اصلاح می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه وحدت در فكر به هیچ وجه امكان ندارد، افزود: اینها باید وحدت در هدف داشته باشند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استكبار نسبت به انقلاب اسلامی گفت: تحریم های دشمنان علیه كشور اگر چه سختی ها و مشكلاتی دارد اما تا زمانی كه ملت ما از ماه مبارك رمضان كه مروج عدم اسراف و دوری از تجملات است و نیز عاشورا ، محرم و اربعین بهره گیری كرده و به ایامی همچون 15 خرداد و 22 بهمن احترام بگذارند،دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بكنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با گرامیداشت هفتم دیماه 58 سالروز تشكیل نهضت سواد آموزی گفت: این قلم و علم و تقواست كه می تواند بشر را با غدیر ، عاشورا ، رمضان و ... آشنا كند.

وی اضافه كرد: این عاشورائیان بودند كه نه تنها در 9 دی چشم فتنه را كور و از ولایت دفاع كردند بلكه این عاشورائیان و افراد آشنا با قرآن و ولایت همیشه در مقابل فتنه ها خواهند ایستاد.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به حضور اهل بیت (ع) در شام پس از واقعه عاشورا، گفت: نخستین كسانی كه روضه خوانی و مصیبت خوانی كردند حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بودند كه یزید از ترس قیام بدتری علیه خود در نتیجه روشنگری های این بزرگواران ،اجازه حركت ایشان به مدینه منوره را داد.

امام جمعه سبزوار همچنین در آستانه میلاد حضرت عیسی (ع) این روز را به همه هم میهنان و مسیحیان تبریك گفت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.