اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 دي 1390 / کد مطلب: 1383 / نظرات: 1


دانشگاه آزاد سبزوار میزبان 'حسین شمس' برترین سرمربی فوتسال جهان در سال 2009 بود


دانشگاه آزاد سبزوار میزبان حسین شمس برترین سرمربی فوتسال جهان در سال 2009 بود  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در یك دوره كلاس مربی‌گری فوتسال، میزبان 'حسین شمس' برترین سرمربی فوتسال جهان در سال 2009 بود.
  
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد سبزوار، این دوره دو روزه با حضور مربیان و علاقه‌مندان به ورزش در محل‌های سالن همایش شهید عباسپور و سالن تربیت‌بدنی این دانشگاه برپا شد.

بر اساس این گزارش: 'حسین شمس ' در این دوره با اشاره به تاریخچه‌ای از شكل‌گیری فوتسال در جهان و گسترش كمی و كیفی آن در ایران، به بیان قوانین فوتسال، بررسی سیستم دفاع و حمله، آنالیز و ارزیابی بازیكنان، برنامه‌ی تمرین بازیكنان، روش‌‌های پرس و ضدپرس و بررسی آخرین متدهای تاكتیكی فوتسال جهان پرداخت.

در مراسم اختتامیه‌ این دوره با حضور مسوولان دانشگاه از' حسین شمس 'به خاطر تلاش در جهت گسترش و ارتقای سطح ورزش فوتسال كشور و از رییس، معاون دانشجویی و مدیر روابط‌عمومی واحد سبزوار به‌ جهت همكاری در برگزاری این كلاس‌ها، با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

كریمی معاون دانشجویی واحد سبزوار در حاشیه‌ی این مراسم هم گفت: این كلاس‌ها با تلاش هیأت فوتبال سبزوار و با همكاری اداره ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

'حسین شمس' مدرس رسمی AFC و عضو كمیته‌ی فنی فوتسال فیفا، مربیگری تیم‌های باشگاهی داخلی، سرمربیگری تیم‌های ملی كشورهای بحرین، فیلیپین، لبنان، كویت، قطر و ایران، شش دوره قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا به‌همراه تیم ملی ایران و انتخاب به‌عنوان برترین سرمربی فوتسال جهان در سال 2009 را در كارنامه‌ خود دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.