اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 بهمن 1398 / کد مطلب: 13827 / نظرات: 0


بیش از نیمی از نامزدهای انتخابات سبزوار نماینده مالی معرفی نکرده‌اند


بیش از نیمی از نامزدهای انتخابات سبزوار نماینده مالی معرفی نکرده‌اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: حوزه انتخابیه سبزوار ۳۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که بیش از نیمی از آنها نمایندگان مالی خود را به فرمانداری معرفی نکرده‌اند.

اسماعیل نصرآبادی  افزود: تاکنون ۱۵ نامزد حوزه انتخابیه سبزوار مشخصات و شماره حساب بانکی نماینده مالی خود را به فرمانداری این شهرستان اعلام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مطابق با قانون "شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی"  نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانها باید مشخصات و شماره حساب بانکی نماینده مالی خود را به فرمانداری هر شهرستان اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار با اشاره به شروع فعالیتهای تبلیغاتی نامزدها از ۲۴ بهمن گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در جریان تبلیغات از بی اخلاقی، افترا به نامزدهای رقیب، اخلال در نظم عمومی و راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی که تخلف محسوب می شود دوری کنند.

حوزه انتخابیه سبزوار دارای دو کرسی نمایندگی مجلس و شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.  

"حوزه مشهد و کلات" با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی فعال در خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.