اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1398 / کد مطلب: 13815 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار


مهمترین مولفه دفاعی ما در برابر دشمن، حضور مردم در صحنه است


مهمترین مولفه دفاعی ما در برابر دشمن حضور مردم در صحنه است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار  در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: مهمترین مولفه دفاعی ما در برابر دشمن، حضور مردم در صحنه است که دشمن را توان مقابله با آن نیست.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: مردم به خوبی می دانند حضور حماسی آنها در ایام الله ها و صحنه های حساس تاریخی در حفظ امنیت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی اثر بخش است.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه در کشور فرو پاشید و امروز در چهل و یکمین بهار انقلاب هیمنه نظام سلطه و استکبار نه تنها در منطقه مهم و راهبردی آسیای غربی که در سایر مناطق جهان در حال فروپاشی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: دشمن طی سالهای اخیر بر روی سوریه تمرکز کرد تا مسیر ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با جبهه مقاومت را از بین ببرد و ظهور داعش محصول تفکر آمریکایی برای اجرای نقشه های آنها بود.

سرهنگ پاسدار موحدنیا افزود: با مقاومت جبهه اسلامی و نقش موثر سردار شهید سلیمانی داعش این جرثومه فساد در منطقه برچیده شد.

وی ادامه داد: دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی در پی تضعیف جبهه مقاومت اسلامی بود اما نمی دانست شهید سلیمانی یک مکتب است و سلیمانی ها زیادی راه وی را در برابر زیاده خواهی استکبار ادامه می دهند.ایرنا


منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.