اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 2 دي 1390 / کد مطلب: 1379 / نظرات: 0


سایت محسنی / بررسی تفصیلی پروژه ی گازرسانی به سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب


(قسمت اول)

گازرسانی به شهرها و روستاها یکی از زیرساخت های ضروری برای رسیدن به توسعه ی پایداریک منطقه است که به لطف خدا و تلاش و همدلی نمایندگان متحد فعلی و سایر مدیران شهرستانی در حدود ۳ سال اخیرامر گازرسانی با وجود برخی افت و خیزها در مجموع به خوبی و با جدیت در شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب انجام شده است.

 درهمین زمینه مدتی قبل معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان سبزوار طی گزارشی منتشر شده در خبرگزاری ایرنا از گازرسانی سریع به بخش ها و روستاهای سبزوار به عنوان انقلاب و نضهت گازرسانی در این شهرستان یاد کرده بود.

این موضوع را نه تنها مسئولین و نمایندگان فعلی شهرستان بلکه مقامات استانی هم مورد تأیید قرار داده اند. به عنوان مثال صلاحی استاندار خراسان رضوی که مدتی قبل طی سفری که برای معرفی فرماندار خوشاب به منطقه داشت ، اذعان کرد سبزوار در سه سال اخیر از پایین ترین درجه گازرسانی به روستاها به صدر جدول شهرستان های خراسان رضوی رسیده است.

شاهد عملی ادعای مذکور این است که تا سه سال قبل تنها ۷ روستای گازرسانی شده در سطح کل سبزواربزرگ با حساب جوین و جغتای و خوشاب وجود داشت .اما پس از این مدت با وجود برخی افت و خیزها در مجموع تعداد زیادی از روستاها و شهرهای چهارشهرستان نام برده به طور کامل گازرسانی شده و گازرسانی به تعدادی دیگر از روستاها و شهرها در دست اجراست.

از جمله ی این موارد که گازرسانی کامل انجام شده است می توان به شهرهای جوین ، جغتای و داورزن و تعدادی از روستاهای اطراف این شهرها و چند مورد از روستاهای بخش مرکزی سبزوار اشاره کرد.

همچنین عملیات گازرسانی به سایر شهرها و روستاهای حوزه ی انتخابیه هم اکنون در جریان است. با این حساب هرچند به خاطر وجود محرومیت های انباشته شده طی سالیان طولانی هنوز از لحاظ گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای منطقه به سطح ایده آل نرسیده ایم اما نگاهی به فعالیت های انجام گرفته از ابتدا تا کنون روند این پروژه را در منطقه سربداران امیدوارکننده نشان می دهد.

در همین زمینه روزهای آینده گزارش کامل تری برای اطلاع شما مخاطبان گرامی ارائه خواهد شد که از روند پروژه های گازرسانی به شهرستان های منطقه اطلاعات بیشتری در اختیارمی گذارد.منبع سایت محسنی






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.