اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 21 بهمن 1398 / کد مطلب: 13787 / نظرات: 0


جوین نخستین شهرستان خراسان رضوی با پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی شد


جوین نخستین شهرستان خراسان رضوی با پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی شد فرماندار جوین گفت: همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر و در ۴۱ سالگی انقلاب با بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ نقطه روستایی تمامی مناطق این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و جوین نخستین شهرستان خراسان رضوی با پوشش ۱۰۰ درصدی گاز شد.

حسین جمشیدی عصر یکشنبه با اشاره به خدمات فراوان انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید افزود: توسعه شبکه گازرسانی روستایی یکی از دستاوردهای این دولت بوده چنانکه از ابتدای دولت دوازدهم ۲۲ روستای جوین از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از طرح گازرسانی ۱۰ روستای منطقه پیراکوه جوین تمامی شهرستان شامل دو منطقه شهری نقاب و حکم آباد و ۴۶ نقطه روستایی از نعمت گاز برخوردار شده اند.
فرماندار جوین گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن، برای گازرسانی به ۱۰ روستای باقی مانده شهرستان جوین ۱۵۱ میلیارد ریال هزینه شد.  
جمشیدی افزود: شهرستان جوین از نخستین شهرهای واقع در غرب خراسان رضوی است که تمامی مناطق روستایی آن هم اینک از نعمت گاز بهرمند شده اند.
جوین از بخشهای پیشین شهرستان سبزوار است که در سال ۱۳۸۷ به شهرستان ارتقا یافت و هم اکنون دارای دو منطقه شهری و ۴۶ روستا است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.