اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1398 / کد مطلب: 13773 / نظرات: 0

فرماندار جغتای:


انقلاب اسلامی اقتدار و امنیت را به مردم هدیه داد


انقلاب اسلامی اقتدار و امنیت را به مردم هدیه داد فرماندار جغتای گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی به ارمغان گذاشته که از مهمترین آنها امنیت و اقتدار همه جانبه است.

مرتضی محبی فر روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان جغتای با تبریک و گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: با وجود توطئه های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در مسیر شکوفایی، پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با گذشت هر سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عظمت این انقلاب بیش از پیش نمایان و بار مسوولیت خدمت گزاران نظام برای ارائه خدمات شایسته نیز سنگین تر می شود.
فرماندار جغتای گفت: هدف دشمن از تشدید شرایط جنگ اقتصادی ناعادلانه دور ساختن ملت انقلابی ایران از آرمان های مقدس است اما با بصیرت و صبوری مردم، تدبیر و تقویت مولفه های قدرت و اقتدار نقشه های شوم آنها نقش بر آب شده است.
محبی فر ادامه داد: امسال ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با اربعین شهادت سردار سلیمانی و شهدای عزیز حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین است که یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می داریم.
وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر ۲۳ طرح عمرانی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی با هزینه ۱۱۴ میلیارد ریال در شهرستان جغتای در حوزه های گازرسانی، کشاورزی و خدماتی به بهره برداری می رسد.
فرماندار جغتای گفت: طی روزهای گذشته هفت طرح گازرسانی به روستاهای کهنه، الله آباد، جاورتن، شادمان، محمدیه، حسن آباد و منیدر، یک مرکز توانبخشی چند معلولیتی و چند طرح آبیاری نوین در سطح مزارع شهرستان جغتای به ثمر نشسته است.
شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد ۱۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حدود ۲۹۰ جانباز دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.