اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1398 / کد مطلب: 13772 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


بازگشایی ستادهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر تخلف است


بازگشایی ستادهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر تخلف است فرماندار ویژه سبزوار افزود: تبلیغات به صورت رسمی ۲۴ بهمن آغاز می شود لذا بازگشایی ستاد انتخاباتی قبل از موعد مقرر تخلف است و با آن برخورد می‌شود.

احمد برادران روز پنجشنبه در نشست با داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سبزوار افزود: بر مبنای قانون، تبلیغات قبل از موعد مقرر در فضای مجازی، تشکیل ستاد و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ خلاف است.

 وی تصریح کرد: در مواردی شاهد برگزاری نشست های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با مردم در مساجد بوده ایم که تخلفات از طریق هیات های نظارت بررسی و در روند تایید و رد صلاحیت های مرحله پایانی تاثیر می گذارد.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که می خواهند کار قانون‌گذاری را برعهده بگیرند نباید خود مرتکب تخلف و زیر پا گذاشتن قانون انتخابات شوند.

برادران افزود: هدف از ورود داوطلبان به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری و خادمی مردم به عنوان سرمایه های اصلی کشور است که نامزدهای نمایندگی باید در این مسیر از سیاه نمایی و ارائه وعده های غیر عملی دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه با تهمت و افترا و بی اخلاقی نمی توان رای مردم را جلب کرد ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس، بلوغ سیاسی مردم را باور داشته باشند چون مردم دقیق هستند و با تحقیق و بررسی و سوابق داوطلبان رای خود را به صندوق می اندارند.

فرماندار سبزوار با اشاره به مشارکت ۷۳ درصدی واجدان شرایط رای در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: به طور یقین  مردم بار دیگر با  حضور پرشور خود در انتخابات دوم اسفند بیعت دوباره خود را با آرمانهای امام (ره) و انقلاب اعلام می کنند.

برادران افزود: ۲۲۵ شعبه ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است و هشت هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت، برگزاری انتخابات را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.  

"حوزه مشهد و کلات" با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی فعال در خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز برای انتخاب یک نماینده خراسان رضوی در آن مجلس به طور همزمان دوم اسفند برگزار خواهد شد.

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.